Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Monday, January 6, 2014

Любими червила за 2013.

 Ето ги и моите любими червила за 2013.Първият ми избор е едно доста популярно,дори бих казала комерсиално червило, за което почти всички YouTube Makeup гуру-та говорят постоянно-а именно Rouge Volupte Shine.Аз избрах номер 13- Pink in Paris.Цветът ме привлече с това, че е много женствен и фин.Червилото е подходящо за натурален грим,понеже не е натрапчиво.Получих го като коледен подарък,но го избрах сама от Douglas във Варна за 61лв. По принцип 61лв. са прекалено много пари за червило, но според мен всяка една стотинка си заслужава.Определено забелязвам разликите между червило за 5-6, дори 20лв и такова за 50-60.
 Второто ми любимо червило е от Givenchy- Rouge Interdit в цвят номер 10-Paradise Pink.Отново прекрасно червило с много мека консистенция и естествен финиш.Взех го от Pretty Shop, който се намира срещу бившата Terranova под Валентината във Варна.Беше намалено на 26лв, което ме зарадва ужасно много. :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top