Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Thursday, January 23, 2014

Нови придобивки: Януари 2014 + reviews

Както се вижда от снимката, може да се каже, че този месец беше доста ползотворен. :D Покрай празниците и рождения си ден получих част от тези продукти като подарък, а по-голямата част от тях са закупени от мен.Ще направя ревю на всички продукти, въпреки че някои от тях съм използвала за малък период от време.


Естествено започвам с най-новата и най-желаната придобивка - Clarisonic Mia 2. Доставиха ми го преди 3-4 дни.Все още е рано за драстични резултати, но определено кожата ми изглежда по-мека и по-чиста.Комплектът съдържа самия уред, почистващ гел ( 50ml ), travel case и зарядно.Ще направя по-обстойно описание след около месец, когато се очаква да забележа по-големи промени в кожата си.
Продължавам със skincare продукти.В началото на месеца закупих въпросната маска на Биодерма от серията им Sebium.Имах нужда от почистваща маска, която да регулира излишния себум.Доста блогъри бяха доволни от крема Sebium Global и това ме подтикна към тази серия продукти.Никога не съм оставала разочарована от Bioderma.Кожата остава видимо по-гладка и мека, а след няколко ползвания забелязах, че размерът на порите ми значително се е намалил. Въпроснаата маска закупих от аптека Subra, на цената от 21,15лв.
Използвам мицеларната вода на Bioderma от година насам и съм много, много, много доволна от нея.В никакъв случай не мога да я нарека нов продукт за мен, но я включих в този пост именно заради промоцията в аптеките - получавате втора бутилка, като плащате 25,27 за двете.
За втори път си купувам слънцезащитния крем на Vichy.Първия път взех крема за мазна кожа.Без да искам,втория път съм взела този за нормална и суха кожа и ме домързя да го сменя.Въпреки че не е предназначен за мен, реших че през зимните месеци не е лошо да овлажнявам кожата си повече.Използвам слънцезащитен крем ВСЕКИ ден.Michelle Phan има специално видео, в което обяснява защо е препоръчително използването на този тип кремове : http://www.youtube.com/watch?v=V46vfg-7dEI .

Продължавам с единствения ми нов продукт за коса - Kerastase Oleo-Relax. Получих тестери на този продукт в една от кутиите на Pinks Beauty Box.След като изцедих и последната капка от сашетата, реших, че е време да си закупя пълния размер.За мой късмет, дни по-късно www.zlatnaribka.com започнаха да предлагат този продукт и то на доста ниска цена (в сравнение с останалите продукти на Kerastase).Косата ми е чуплива и изтощена от редовно изправяне.Въпреки лошото й състояние, все още ми е трудно да я изправя напълно (дори когато пресата ми е на 220-230 градуса).Като бонус, живея във Варна, а тук въздухът е много влажен и когато изляза от нас, косата ми отново се накъдря.Когато започнах да използвам продуктът, забелязах че много по-лесно успявам да се справя с изправянето, а и косата ми не се къдри толкова от влагата.
Продължавам с два продукта от Lush.Първият от тях е душ гелът Happy Hippy с мирис на грейпфрут.Не върши чудеса, но именно натуралните му съставки биха ме накарали да го предпочета пред други душ гелове на пазара.Вторият продукт на Lush e Angel's Delight.Все още не съм го отворила, но има сладникав плодов аромат.
Получих този крем за ръце от Murfeishun (както и четката на Real Techniques, която ще видите по-надолу в поста). Съдържа 100% натурални и 95% био съставки.В моментът, в който е нанесен, кремът има мирис на маслина, но секунди по-късно придобива цитрусов аромат. Оставя ръцете гладки и задължително ще се сдобия с нов, когато този свърши.


Продължавам с декоративната козметика.В началото на месеца си закупих BB крема на Garnier.Доста от beauty guru-тата в YouTube възхваляват въпросния продукт.В началото бях негативно настроена, защото много внимавам какви продукти слагам на лицето си заради проблемната си кожа.В миналото съм използвала продукти на Garnier, но никога не съм оставала доволна от тях.От 3 години насам, единствения фон дьо тен, който използвам е този на Bourjois - Healthy Mix.Останах доста очарована от BB крема.За цената си от 10-13 лв. надминава Bourjois.Успешно изравнява тена на кожата.На зачервените места използвам коректора на Essence - Cover stick, който идеално подхожда на цветът на кожата ми.
 Най-накрая и аз се сдобих с Maybelline Color Tattoo в нюансите 45- Infinite White и 35- On and on Bronze (или Bad to the Bronze).Леко съм разочарована от тях.Твърдението, че се задържат за 24 часа е абсурдно, дори преди да ги пробвам не очаквах такива чудеса, но на моите клепачи успяват да се задържат само 1-2 часа.Вероятно проблемът е в мен, тъй като доста от приятелките ми са доволни от тях.


Идва ред и на основата за сенки на Urban Decay.Отново съм леко разочарована, може би защото имах прекалено големи очаквания от нея.Сенките не издържат цял ден,но както споменах по-горе, най-вероятно проблемът е в моите клепачи.Единствената основа за сенки, от която съм доволна за сега е тази на Avon.Не съм голям почитател на марката, но не мога да отрека, че за цената от 6лв. получих изключително добър продукт.

Преди няколко дни получих червилото на Dior - Addict в цвета DiorKiss 578. Много бързо то се превърна в едно от любимите ми червила.Много е фино и лесно за нанасяне,оставя ефект подобен на гланц.

Реших да добавя и снимка на новата си поставка за червила, която си закупих от Jumbo за 3-4лв 

Както споменах, тази четка ми беше подарък.Исках такава от 1-2 години, а дори не знаех, че мога да си я закупя от Варна.Напълно заслужени са всички хвалби от youtube beauty guru-тата и блогърите. Въпреки че не е от естествен косъм, четката е най-добрата, която притежавам.В близкото бъдеще смятам да си закупя останалите четки на Real Techniques от Samantha Chapman.

Последните два продукта са спиралата на Estee Lauder-Double Wear в мини размер и парфюмът Black Amber от Zara.
Спиралата е една от най-добрите, които съм използвала, но въпреки това, бих продължила да разчитам на Loreal False Lash Architect и спиралите на Maybelline.Не мисля, че тази на Estee Lauder е по-добра от тях, а и цената и е доста по-висока.
Парфюмът не е нищо особено,не е много траен,но си го взех защото ми допадна мириса му, а и винаги успяват да ме накарат да си купя парфюмите, които стоят на касата. :D


Получи се доста дълга публикация,надявам се да ви е харесала. :)

10 comments:

  1. Очаквам с нетърпение отзивите ти за Миа 2,аз си взех неин заместник,за да разбера дали наистина тези четки помагат,преди да дам по сериозна сума. Имам видео ревю ако искаш хвърли един поглед :) Поздрави

    ReplyDelete
  2. Задължително ще гледам ревюто :) След като толкова много бюти блогъри са доволни от уреда, имам доста големи очаквания.Ще видим дали ще се оправдаят. :*

    ReplyDelete
  3. Къде във Варна по-точно се продават четките на Real tecniques и на каква цена? :)

    ReplyDelete
  4. В магазин Сафо,който се намира на Тракия.Има и сайт, от който можеш да си поръчаш http://safo-bg.info/ Цените на четките са написани в него :) Също така има и магазин на Червения, но не знам точно къде е :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз ги гледах четките в Сафо, но сигурно ли е че са оригинални ?

      Delete
    2. Ами да, моята е от там. :)

      Delete
    3. Аз ги гледах в сайта им и си харесах една за фон дьо тен и я сложих в количката си, ако реша да я купя да не я търся в сайта. След което получих имейл за потвърждаване на поръчката, а аз не съм поръчвала нищо, след това ми се обадиха и се разбрахме по телефона и честно казано не останах много очарована от този техен метод - до сега не ми се беше случвало нещо подобно. Но щом са истински може да си поръчам някой ден или да накарам някоя приятелка да ми купи. Благодаря ти за информацията.

      Delete
    4. Хмм, много странно.Не съм поръчвала от самия сайт, както споменах четката ми беше подарък и предполагам, че е взета на място от магазина.За пръв път чувам за такава практика. :\

      Delete
  5. Страхотни покупки!! <3 И като цяло блога ти е страхотен,сега попаднах на него!Имаш си нова последователка :)
    Поздрави,http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
back to top