Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Wednesday, January 29, 2014

REVIEW: NYX Felt Tip Liner


Днес се сдобих с една от очните линии на NYX - Felt Tip Liner. Признавам, че беше доста трудно да бъда обективна, след като екипът от NYX България бяха толкова мили да ми изпратят този продукт.Мисля, че успях да остана максимално неповлияна от този факт.Очната линия е в цвят Jet Black.



Още с първото нанасяне, очната линия успя да ме впечатли с това, че се нанася доста лесно.Изключително подходяща е за начинаещи.Четката е от по-твърдите,като в дебела в началото и тънка в края, което позволява да се правят линии с различни дебелини.


Очната линия беше непокътната дори и в края на деня.Най-много ме впечатли с това, че не се размазва и изсъхва бързо.Реших да я сравня с другите две очни линии, които използвам в момента.Първата от тях е тази на Golden Rose.Има наситен черен цвят, но съхне ужасно бавно.Втората е на Maybellinе и цветът и не е толкова наситен и не е много трайна.Третата е  на NYX, която бързо се превърна в новата ми любима очна линия.



След усилено търкане:
 Очната линия на Golden Rose  се размазва ужасно много, дори след като я оставих да изсъхне напълно за 1-2 минути.Тази на Maybelline също се размаза,но значително по-малко от първата.За сметка на това, почти нищо не остана от нея.Както виждате, очната линия на NYX си е непокътната.Този тест най-ясно показа качеството на продукта.По принцип нищо не успява да се задържи на очите ми за повече от 4-5 часа, но тази очна линия успя.Отново останах впечатлена от продуктите на NYX.Не отстъпват по качество и на доста по-скъпите марки.Цената е 25,95 лв. и може да се поръча от българския сайт на NYX - www.nyx.bg

Надявам се да съм била максимално полезна :)



Links:

6 comments:

  1. Това ще се поръчва :) След като съм толкова разочарована от Carbon gloss на Лореал за разлика от писалката им :(

    ReplyDelete
  2. Не искам да съм от хейтърите, нямам нищо против продуктите на NYX или постове-ревюта на подарени продукти, но не може да сравяваш 3 различни като тип очни линии - маркер, мастилничка и гел. Формулата (дори при една и съща марка) на трите типа е тотално различна.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Абсолютно съм съгласна, че са различни формули, но сравнението беше направено само, за да се покаже колко се размазват и колко са трайни.

      Delete
  3. Аз имам тази на Мейбълин и съм много доволна, твоята най-черната ли е? Понеже има различни нюанси на черното. Тази на Нукс изглежда лесна за нанасяне, но е малко скъпа ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Моята е Intense Black, но май имаше и по-черна, не съм сигурна, в някой държави цветовете са по-различни ^^

      Delete

 
back to top