Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Friday, January 24, 2014

REVIEW: Nyx Natural Shadow Palette & Mineral Finishing Powder




Днес получих първата си поръчка от българския сайт на NYX. Изключително много се радвам, че най-накрая можем да се доберем до продуктите им и в България, защото както знаете, живеем в Нарния и  е чудо, че вече имаме марки, за които до скоро само бяхме виждали в чуждите блогове и канали.
Поръчката ми се състоеше от минерална пудра и палитрата с натурални цветове.От доста време се каня да си направя подобна палитра в Инглот, но си останах само със заканите.Още от както пуснаха сайта, разглеждам постоянно, но по една или друга причина, направих поръчката си чак сега.

Както виждате, палитрата съдържа шест натурални цвята, като три от тях са с матов цвят, а останалите три имат много фин блясък (съжалявам, ако камерата ми не е успяла да улови точния цвят на сенките).Не са много пигментирани, което е разбираемо,защото целта на палитрата е да се създаде възможно най-естествен завършек на грима.Както виждате от снимката, получавате и четка, която се съмнявам, че ще използвам, но ако сте начинаещ ще ви е от полза.След като изпробвах абсолютно всички цветове от палитрата, мога да кажа, че съм изключително доволна от нея.Препоръчвам я на всеки, който желае естествен грим за ежедневието си.В снимките по-долу ще видите всички цветове на палитрата + готов грим, направен само с нея.Доволна останах и от цената - 19,95 лв., но до края на Януари има 15% отстъпка и в крайна сметка платих само 16,96 лв. 

Със светкавица:
 Без светкавица:


Втория продукт е минералната пудра на NYX.По принцип, кожата ми е мазна в Т-зоната и рядко намирам пудра, която да успее да задържи фон дьо тена ми на място за целия ден, без омазняване. За моя приятна изненада, пудрата доста добре се сработи с кожата ми.Изглежда естествено, самата тя е много фина и мека и чудесно се слива с кожата.Единственият минус е опаковката й (аз лично предпочитам пресованите пудри), но ще намеря начин да се справя с нея.За мен, това е един от онези продукти, които ще бъдат закупувани отново и отново.Цената е 25,95лв., а с намалението от 15% - 22,06лв. 
Като цяло,съм доста доволна от първите си два продукта на NYX и задължително ще се снабдя и с други продукти на марката в най-скоро време. :)

2 comments:

  1. Хм, и аз искам минерална пудра, а пък 15 % са си 15%, много ми беше полезен този пост:) И палитрата изглежда много добре:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че съм била полезна :)

      Delete

 
back to top