Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Monday, January 6, 2014

Vichy Normaderm Hyaluspot + Deep Cleansing Purifying gel review


След дълго отсъствие от блога ще наваксам с няколко ревюта.Първото от тях е наVichy Normaderm Hyaluspot и на Deep Cleansing Purifying гелът.От скоро започнах да използвам двата продукта след като ги закупих от аптека Subra в Гранд мол Варна,където всички са ужасно любезни и постоянно има 10% намаление на продуктите.Получих почистващия гел като подарък към основния продукт- Hyaluspot, като и двете неща бяха на общата цена от 21 лв.
Като цяло съм много доволна и от двата продукта.Кожата ми се омазнява лесно, особено в Т-зоната. След като използвах гела, веднага кожата ми стана по-мека.След няколко минути усетих леко опъване, но това не ми пречи особено след като нанеса овлажняващ лосион.Не съдържа сапун, парабени и алкохол.Също така е подходящ за чувствителна кожа и е хипоалергенен.Използвам го сутрин и вечер, като вечерта предварително почиствам лицето си с мицеларната вода на Bioderma  и по-късно минавам с въпросния гел 2 пъти, защото през деня нанасям слънцезащитен крем (отново на Vichy).След измиването,както споменах използвам овлажняващ крем, а накрая нанасям и Hyaluspot само на избрани места.Опаковката твърди, че след 48 часа пъпката изчезва.Не гарантирам, че е точно след 2 дни, понеже при мен някои изчезват по-бързо, други по-бавно.Мисля че 21-те лева си заслужаваха, особено заради подаръка,който е цели 100 мл. :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top