Bloglovin

Follow on Bloglovin

Followers

Powered by Blogger.
Follow Me on Pinterest

Saturday, January 25, 2014

REVIEW: Yves Rocher Elixir 7.9

В кутията Pinks Beauty Box за ноември получихме семпъл на Elixir 7.9 на марката Yves Rocher.Именно тогава за пръв път пробвах техен продукт.През цялото това време съм подминавала щанда им в Елитис и бях много изненадана когато разбрах, че  могат да бъдат закупени от там.Впечатление ми направи това, че Yves Rocher използват само съставки на растителна основа, имат еко опаковки, а и също така са култиватори, производители и дистрибутори на продуктите си.
Доста от момичетата, получили ноемврийската си кутия бяха разочаровани, защото продуктът е anti-ageing и няма да бъде от никаква полза за тях.Позволих си да направя research и открих, че той съдържа 7 био растения и 9 anti-age патента.В никакъв случай нямам нужда от такъв тип продукт, но реших да го пробвам. Така де, не видях по какъв начин може да ми навреди - натурални съставки, без парабени. Останах много приятно изненадана.В началото го нанасях само вечер, понеже имах страх, че кожата ми ще се омазни, когато го нанеса под фон дьо тен.След като видях колко бързо попива, без да омазнява започнах редовно да го използвам и сутрин.След нанасянето му, веднага забелязах колко кадифена стана кожата ми.Мога да го сравня със серума Vichy Idealia, като негова натурална версия (и без ужасните брокатени частици в Idealia-та).И двата продукта имаха еднакво действие върху моята кожа.В сайта на Yves Rocher твърдят, че след еднократно ползване изчезват следите от умора върху кожата; след седмица част от бръчките са редуцирани, а след месец, кожата изглежда подмладена.Не мога да кажа дали помага за подмладяване, но определено Elixir 7.9 е доста добър ежедневен крем, който определено ще закупя в пълен размер след като свършат двата ми семпъла.Всеки от тях е по 15мл, както се казва - a little goes a long way.Използвам го от средата на ноември, а все още съм на първата тубичка.Втората ми беше дадена от приятелка, разочарована от кутията.Ако притежавате този продукт от Pinks Beauty Box и събира прах някъде в стаята ви, се надявам този пост да ви накара да посегнете към него и да видите ефектът, който аз видях.

Ще поставя линк към статията относно anti-ageing на Caroline Hirons - една от най-добрите skincare блогъри според мен. За статията натиснете ТУК .


Надявам се да съм била полезна :)

3 comments:

  1. Изкушаваш ме да си го купя :Д

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D:D Ще ти го дам да го пробваш

      Delete
  2. Чудесен продукт е!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
back to top